ČASTÉ DOTAZY

1. Kdy mi bude objednávka odeslána?

 - objednávky odesíláme ve lhůtě, která je pro objednaný produkt uvedena. Tuto lhůtu naleznete po rozkliknutí produktu (v detailu produktu) v kolonce ,,Dostupnost". Následné doručení objednávky závísí na zvolené metodě dopravy.

 

2. Jak dlouho trvá vyřízení objednávky při platbě předem (bankovním převodem nebo službou Paypal)?

 - jakmile je platba za objednávku připsána na náš účet, začínáme pracovat na její přípravě k expedici. Je však třeba také dbát na dostupnost objednaného produktu, kterou naleznete po rozkliknutí prodktu (v detailu produktu) v kolonce ,,Dostupnost". Tato lhůta (dostupnost) se začíná počítat dnem připsání platby na účet.

 

3. Mohu si objednávku vyzvednout osobně?

 - ano, můžete na pobočkách (výdejních místech) služeb Uloženka.cz a Zásilkovna.cz. ZDE naleznete přehled všech výdejních míst, kam si můžete objednávku nechat zaslat.

 

4. Jak za objednávku zaplatím?

 - může te si vybrat z několika plateb. DOBÍRKA - objednávku zaplatíte až po převzetí od České pošty nebo řidiče společnosti GLS. HOTOVĚ - objednávku zaplatíte na pobočce služby Uloženka.cz. BANKOVNÍ PŘEVOD - platbu provedete po uskutečnění objednávky na účet 2000817730/2010, do variabilního symbolu uvedete číslo Vaší objednávky (číslo objednávky naleznete v povrzovacím emailu, který Vám přijde ihned po uskutečnění objednávky). PAYPAL - platbu provedete po uskutečnění objednávky ZDE ve prospěch e-mailu info-luxury@seznam.cz. Více informací o platbě a dopravě naleznete ZDE.

 

5. Jakou službou (dopravcem) si mohu objednávku nechat zaslat?

 - zřejmě nejrychlejší a nejspolehlivější je výběr dopravy přepravní společnosti GLS. Dále máte na výběr z několika služeb České pošty (balík do ruky, balík na poštu, doporučeně). Objednávku si také můžete vyzvednout na pobočkách (výdejních místech) služeb Uloženka.cz nebo Zásilkovna.cz. Pokud jste z Brna a okolí, doporučujeme využít službu kurýra. Více informací naleznete ZDE.

 

6. Jak poznám, že jste moji objednávku zaznamenali?

 - ihned po objednání Vám přijde potvrzující email se shrnutím Vaší objednávky.

 

7. Udělal/a jsem objednávku, ale nepřišel mi potvrzovací email. Co mám dělat?

 - pravděpodobně jste objednávku nedokončil/a nebo jste napsal/a špatný email. Kontaktujte nás na email info-luxury@seznam.cz a uveďte jméno a adresu na jaké jste objednávku uskutečnil/a. Následně objednávku dohledáme.

 

8. Mohu zboží objednat i jiným způsobem než přímo na e-shopu?

 - ano, zboží z našeho e-shopu můžete objednat také přes e-mail info-luxury@seznam.cz nebo sms 730 414 305. Uvedete nám produkt, který si přejete objednat, jméno a příjmení a adresu.

 

9. Posílal/a jsem Vám zpět objednávku a požadovala výměnu produktu. Stále mi však vyměněný produkt nebyl doručen.

 - jakmile obdržíme zásilku s produktem, zkontrolujeme jeho stav. Pokud je produkt v neporušeném stavu, začneme pracovat na přípravě výměny k expedici. Pokud je produkt, za který si přejete původně objednaný vyměnit skladem, odesíláme ho nejpozději 3. den od obdržení zásilky. V případě, že skladem není, je objednán u dodavatele a odeslán v zákonné lhůtě 30 dnů.

 

10. Posílal/a jsem Vám zpět zásilku s vráceným zbožím, požadovala jsem vrácení peněz. Peníze stále nedorazily, kde je problém?

 - jakmile zásilku s produktem obdržíme, zkontrolujeme jeho stav. Pokud je produkt v nepoškozeném, původním stavu bude Vám platba, dle zákona do 30 dnů od odstoupení od smlouvy vrácena na účet.

 

11. Moje objednávka stále nedorazila, i přesto, že jsem obdržel/a e-mail o jejím odeslání a uplynuly více 4 než pracovní dny. Co teď?

 -  pošlete nám na e-mail info-luxury@seznam.cz číslo objednávky (naleznete ho v povrzovacím emailu, který Vám přišel ihned po uskutečnění objednávky), případně jméno nebo adresu, na kterou jste objednávku uskutečnil/a.

 

12. Objednal/a jsme si jiné zboží než jsem chtěla, co s tím?

 - pokud jsme objednávku ještě neodeslali, informujte nás na některý z uvedených kontaktů ZDE

 

13. Příliš se nevyznám ve velikostech produktů. Co mám dělat?

 - ZDE naleznete tabulky velikostí pro většinu produktů. U některých produktů jsou velikosti uvedené pod popisem produktu (po rozkliknutí produktu - v detailu produktu).

 

14. Jak vyměním, vrátím nebo reklamuji zboží?

 - veškeré informace o výměně, vrácení nebo reklamaci naleznete ZDE