![](https://www.patriz.cz/wp-content/uploads/pexels-%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%80-2224742_2.jpg)
Ti z vás, co pamatují sametovou revoluci a první polovinu devadesátých let, si možná s odleskem nostalgického ohlédnutí postesknou nad tím, jak to byla tehdy „jednoduchá doba“. Devadesátá léta se vyznačovala velkou volností, a to se zároveň odráželo v prvních podnikatelských krůčcích nadšenců, kteří si zřizovali firemní uskupení, aby se postavili na vlastní nohy. V té době také začaly vznikat instalatérské firmy, a že se leckdy začínalo lidově řečeno „od píky“, prokazovaly i některé vysloveně kuriózní záměry. Například v okrese Praha-západ jste narazili na sice velmi kvalitní a schopné instalatéry, kteří ovšem měli své veškeré vybavení uschované v automobilu Wartburg combi, v zavazadlovém prostoru byly dokonce uložené tlakové láhve pro svařování plamenem, a i když se instalatéři snažili shánět zakázky, kde se dalo, jejich vůz nepůsobil zrovna reprezentativně, a nebyl šikovný ani po praktické stránce.
Současní instalatéři to mají snazší v tom, že mohou využít možnosti pořídit dodávky na operativní leasing Gold banking. Ovšem nejde již o Wartburg ombi, ale vůz s mnohem vyššími standardy. Dodávka pojme nejen autogén, ale i veškeré potřebné nářadí a vybavení pro instalatérské práce, a navíc je zavazadlový prostor uzavřený a bez oken, takže to nepůsobí vysloveně podivně. Dovnitř vozidla, do jeho nákladového prostoru, také nikdo nemůže nahlížet, což by mohlo lákat i případné nenechavce.
Výhodou operativního leasingu je i fakt, že si můžete dovolit pořídit dodávku novou, nikoli ojetou, a právě u dodávek jde v mnoha případech o problematické prodeje, protože tato vozidla mohla prožít v terénu velmi krušný život například při stěhování těžkých břemen. Ojetá dodávka může být časovanou bombou, kdy pak do ní po několika měsících začnete „sypat“ peníze horem dolem a měnit jeden náhradní díl za druhým.